Pereiti prie turinio

yoast

Kalbantis su kai kuriais klientais, kurie yra itin susirūpinę savo puslapio SEO ir tekstų kokybe, dažnai kalba pakrypsta apie vieną dažniausiai naudojamų SEO įskiepių Yoast. Bėda ta, kad šis įskiepis yra skirtas anglakalbei rinkai ir kartais lietuviški tekstai nėra tinkami. Bet esmę galima suprasti.

Yoast turi tam tikrą taisyklių rinkinį, kuris nusako, ar tekstas yra pakankamai geras. Pastebėkite, jei atitinkate daugumą reikalavimų, viršutinėje juostoje atsiranda žalias rutuliukas, o jei ne – raudonas, signalizuojantis, kad reikia kažką pakeisti.

Kokie tie Yoast reikalavimai?

Sakinio ilgis. Normalu, kad sakinys būtų iki 20 žodžių ilgio. Vargas mokslininkams! Jie neturi jokių šansų patenkinti šiuosreikalavimus 😉. Beje, ilgesnių nei 20 žodžių sakinių kiekis teste neturėtų viršyti 25 proc. Tai reiškia, kad tik vienas iš 4 sakinių gali būti ilgesnis, nei 20 žodžių.

Paragrafo ilgis. Paragrafai turi būti ne ilgesni, kaip 150 žodžių.

Teksto ilgis. Tekstas turi būti ne mažesnis, nei 300 žodžių. Labai iš piršto laužtas reikalavimas. Raštvedyboje mašinraštis yra 250 žodžių, tad šis 300 skaičius nelabai turi realaus pagrindo.

Antraštė. Tekste reikia panaudoti bent vieną antraštę, kuri išskiriama ne pajuodintu tekstu, o H1, H2 ar H3 atributais.

Tarpai tarp antraščių. Yoast mano, kad optimalus tarpas tarp dviejų antraščių yra 300 žodžių.

Raktinis žodis antraštėje. Galima straipsniui priskirti vieną ar kelis raktinius žodžius. Raktinis žodis turi būti ir antraštėje. Jei jo ten nėra – minusas.

Raktinis žodis puslapio adrese. Jei jau įvedate raktinį žodį, žiūrėkite, kad jis būtų minimas ir adrese. Nesvarbu, ar tas raktinis turi lietuviškų raidžių, Yoast supranta ir be jų.

Raktinis žodis pirmame paragrafe. Yoast pageidauja, kad raktinis žodis būtų paminėtas straipsnio pradžioje, tai yra pirmajame paragrafe.

Raktinis žodis su išeinančia nuoroda. Raudonai pažymėtas perspėjimas, jei raktinis žodis yra išeinančios nuorodos tekste. Tai dėl paskutinių Google reikalavimų vengti tikslių raktinių frazių.

Raktinis žodis naudojamas pirmą kartą. Keista, bet Yoast rūpinasi ir kad savo puslapyje nenaudotumėte to paties raktinio žodžio daugelyje savo puslapių.

MetaDescription. Nėra metadescription? Google robotai nuskaitys pirmą tekstą, o Yoast raudonas rutuliukas primins, kad kiekvienam puslapiui reikia MetaAprašymo, kuris dabar yra 220 simbolių su tarpais.

Vidinės nuorodos. Raudonai dega signalas tada, kai tekste nėra vidinių nuorodų. Visiškai nepagrįstas Yoast reikalavimas, nes paprastai daugelis WordPress dizaino temų turi susijusių straipsnių funkciją, kuri ir padaro tas vidines nuorodas po tekstu.

Raktažodžių tankis. Yoast mano, kad 2,5 proc. teksto gali sudaryti raktažodis. Jei šis procentas yra didesnis – perspėjimas. Įdomu tai, kad raktažodžių tankis jau kuris laikas laikomas atgyvena, nors logikos tame yra. Juk lietuvių kalbos mokytoja pastoviai taisydavo sakinius, kuriuose nuolatos kartodavosi tas pats veiksnys...

Raktažodis paveikslėlio ALT pavadinime. Google reikalauja visiems paveikslėliams normalaus ALT pavadinimo. Yoast reikalauja, kad jame būtų ir raktažodis. Nelabai pagrįstas reikalavimas, nes daug kur naudojamos asociatyvios iliustracijos. Jei paveikslėlyje pavaizduotos dvi rankos, tai kodėl turėtume ALT tekste rašyti „UAB steigimas“ ar „verslas“?

Išeinančių nuorodų kiekis. 400 žodžių tekste įdėjome 30 išeinančių nuorodų ir Yoast perspėjimo taip ir nesulaukėme. Pasirodo, tai normalu... Labai keista, bet iš vieno nedidelio puslapio neturėtų būti daugiau nei 10-20 išeinančių nuorodų...

MetaTitle tinkamo dydžio. Laikoma, kad normalus MetaTitle ilgis – 70 simbolių su tarpais. Jį viršijus Yoast pranešimas paraudonuos.

Ar jūsų tekstas atitinka visus šiuos kriterijus? Mūsų tikrai ne. Kai kurie SEO specialistai irgi pataria šiuo įskiepiu aklai nepasitikėti.

P.S. Šis straipsnis neatitinka kai kurių Yoast reikalavimų:

  • Tarpas tarp antraščių turi būti didesnis nei 300 žodžių;
  • Tikslinis raktažodis Yoast panaudotas daugiau nei leistina - 2,6 proc.
  • Kažkodėl tikslinio raktinio nefiksuoja straipsnio pradžioje, nors jis yra pirmamame paragrafe...
  • Nėra nė vienos vidinės nuorodos.

Ar tai reiškia, kad šis 570 žodžių tekstas yra nekokybiškas? 😉

seoSąvoka SEO – dar neseniai niekam nežinomas terminas, kurį dabar linksniuoja visi. Ypač tai aktualu tiems, kas turi internetinį verslą arba siekia, kad jų paslaugos būtų žinomos skaitmeninėje erdvėje. SEO straipsniai – būtinas segmentas, norint puslapį pripildyti turiniu, kuris parodys Google, apie ką Jūsų svetainė ir leis tikslingai iškelti Jus į paieškos viršų. Ką reikia žinoti apie SEO straipsnius, jei norite juos rašyti arba naudotis mūsų paslaugomis?

SEO straipsniai: kūrimas ir pradžia

Pirmasis veiksnys, kuris turi įtakos SEO straipsniams – raktiniai žodžiai ir jų analizė. Privalote išsiaiškinti, kokie žodžiai yra ieškomiausi teritorijose, kuriose vykdote verslą. Žinoma, jie turi būti susiję su Jūsų atliekama veikla ir paslaugomis. Tyrimą galite atlikti naudodamiesi Google Anlytics Keyword Search įrankiu.

ATMINKITE! Jei Jūsų raktinio žodžio ieško tūkstančiai vartotojų, tai nereiškia, kad jį naudodami išlošite. Atsižvelkite ir į konkurencingumą. Jei raktiniai žodžiai turi daug konkurentų, mažesnė tikimybė, kad Jūsiškis suveiks. Galite derinti įvairius žodžių junginius, linksnius ir bandyti išsiaiškinti, kokie raktažodžiai geriausi, vartojami ne per dažnai, tačiau ieškomi.

SEO straipsniai turi būti kuriami su jau atrinktais ir kruopščiai išanalizuotais raktiniais žodžiais. Kitu atveju tekstai neturės jokios apčiuopiamos naudos. SEOstraipsniai.lt gali padėti Jums įgyvendinti raktinių žodžių analizę ir padėti ieškoti tinkamiausio sprendimo!

Pirmenybė tvarkingam puslapiui

Prieš talpindami bet kokius tinklaraščių įrašus ar SEO straipsnius, turite būti užtikrinti, kad Jūsų internetinis puslapis turi tvarkingus, gražiai sudėliotus ir su raktažodžiais suderintus tekstus. SEO straipsniai ir mūsų teikiamos SEO paslaugos įtraukia ir meta žymių aprašymus, puslapio turinio sudėliojimą.

Svarbu, kad visi aprašymai ir informacija apie Jus atitiktų Jūsų veiklos koncepciją ir kiekvienas įrašas turėtų meta žymes – tai, kas matoma Google robotui atsidūrus nuorodoje į puslapį. Dažniausiai sunkia užduotimi puslapių kūrėjams, turintiems elektroninę parduotuvę tampa prekių aprašymai. Kaip išradingai ir patraukliai aprašyti šimtus ar tūkstančius prekių pagal raktinius žodžius? Štai čia į pagalbą gali ateiti SEOstraipsniai.lt specialistai. Mūsų sukurti SEO straipsniai ir SEO tekstai nesikartos, bus unikalūs, o išmonės apibūdinti visas Jūsų prekes mes turime be galo daug, todėl mielai laukiame Jūsų užklausų NEMOKAMAI konsultacijai.

Kokybė prieš kiekybę

Šiuo metu galima rasti ne vieną asmenį, kuris gali sukurti SEO straipsnius, todėl viena iš dielmų, kaip išsirinkti geriausią? Visų pirma, stebėkite siūlomą kainą. Turbūt juokingai nuskambės, tačiau neikite pas rašytojus, pas kuriuos SEO straipsniai kuriami už centus. Kaina gali sugundyti, tačiau dažniausiai šie tekstai būna sausi, neilgi, parašyti skubant. Pasitaiko atvejų, kai panašiomis temomis straipsniai kopijuojami ir pritaikomi vis kitoms įmonėms.

SEO straipsniai, kurios kuriame mes, rašomi atsakingai, atrenkant informaciją, konsultuojantis su užsakovais ir įdedant kiek įmanoma daugiau kūrybiškumo. Niekada nesulauksite kopijuoto ar panaudoto teksto, todėl galime Jus užtikrinti pačiu geriausiu kainos ir kokybės santykiu.

Žinoma, turite atsižvelgti ir į kaštus. Visiems žinomi, didieji rašytojai rykliai, gali būti užsikėlę kartelę, todėl optimaliausias sprendimas – SEO paslaugos, kurias teikia patikima, tačiau ne milžiniška įmonė.

Kaip patikrinti, ar siūlomi SEO straipsniai yra tinkami ir kokybiški? Galite paprašyti parodyti pavyzdžių arba išbandyti rašytoją duodant vieną nedidelę užduotį, kuri nebus įkainota brangiai. Taip smarkiai nenusvilsite ir galėsite ieškoti patikimiausio ir geriausio sprendimo.

seo straipsniaiSEO straipsniai – paslauga, įgaunanti pagreitį, nes sparčiai besivystančioms internetinėms paslaugoms reikalinga galimybė greitai ir efektyviai atsidurti Google paieškos viršuje. Kaip tai padaryti? Jums reikalinga vidinė bei išorinė SEO optimizacija, kurių pagrindinis arkliukas – SEO straipsniai. Pabandykime aptarti, kokia yra SEO straipsnių galia.

SEO straipsniai ir raktiniai žodžiai

Visų pirma, žinome, kad kiekvienas verslas ar paslauga, kurią vykdome internetu, turi savo esminius žodžius, pagal kuriuos žmonės gali jų ieškoti. Tai gali būti baldai, durys, kosmetika, svetainių kūrimas ir t.t. Šie žodžiai – tai raktas, kuris padės Jums išsiaiškinti, pagal ką turi būti formuojami SEO straipnsiai. Kuo daugiau naudosite raktinių žodžių – tuo didesnė tikimybė, kad Google, indeksuodama paieškos sistemas, iškels Jūsų svetainę į viršų. Būtina žinoti, kad SEO straipsniai turi būti originalūs, nekopijuoti, o raktiniai žodžiai įkomponuoti apgalvotai. Todėl tai viena svarbiausių priežasčių savo puslapį pildyti kokybiškais aprašymais, SEO straipsniais ir meta žymėmis.

Turinys – karalius!

Šis šūkis karaliauja tarp visų rinkodaros ir SEO specialistų. Kodėl? Nes anksčiau Google paieškos sistemos robotukai labiau atsižvelgdavo į Page Rank, atgalines nuorodas ir kitus veiksnius, kurie šiuo metu yra svarbūs, bet patenka į antrą planą. SEO straipsniai – tai būdas švariais būdais, neeikvojant milžiniškų pinigų sumų SEO paslaugas teikiantiems specialistams, iškelti savo puslapį į viršų.

Tačiau kodėl gi vienu šūviu nenušovus dviejų zuikių? Talpindami tikrai kokybiškus ir originalius SEO tekstus, galite ne tik pasiekti aukštumų, bet ir sudominti skaitytojus, gražia ir rišlia kalba, metaforomis bei nenuvalkiotomis frazėmis papasakoti apie savo veiklą. Juk kiek

vienas norime būti geriausias, tačiau jei nemokate taisyklingai ar išsamiai dėlioti sakinių – ne bėda. Čia užtikrinsime, kad SEO straipsniai ar kiti, Jums reikalingi tekstai, bus parašyti nepriekaištingai, rišliai, įdomiai ir kokybiškai!